р.бр |
Наслов на докторскиот труд |
1 |
Internationalization of food processing SMEs and global retailing - the case of Macedonian companies |
2 |
The Impact of external Supporton SMEs Growth:Evidence from Macedonia |
3 |
Beyond family business start ups: Entrepreneurial attitude of baverage SMES in Macedonia |
4 |
Еntrepreneurship as driver of competitiveness: The case of Macedonian fruit and vegetable processing industry“ |
5 |
The Impact of Innovation on SMEs growth: The case of Kosovo/ Влијанието на иновациите врз растот на МСП: Случајот на Косово |
6 |
The impact of access to finance and institutional barriers on SMEs perfromance in Kosovo |
7 |
individual and joint effects of innovation, cusomer orientation and human resources practices in the performance of Albanian tourisam SMEs |
8 |
Determinants of SMEs export performance - international experience and the case of Kosovo |
9 |
The Role of Human Resources in Foregin Direct Investments - Evidence from Kosovo |
10 |
The effect of human capital development and SMEs growth: International experience and evidence for Kososvo |
11 |
Determinants of SMEs growth: Experience from Kosovo SMEs with а particular focus on the application of Information Technology |
12 |
Мапирање на промените во компаниите и квантифицирање на имплицираниот стрес кај менаџерите |
13 |
Моделирање на систем за мерење, симулација и предвидување на организациски перформанси во прехранбената индустрија на Република Македонија |
14 |
Збогатување на Sense-and-Repond рамката за примена на ниво на тактички менаџмент со употреба на иКТ |
15 |
Процесот на управување со знаење и маркетинг истражувањето во прехранбената индустрија на Р.Македонија |
16 |
Состојби, перспективи и ефекти од имплементацијата на електронското банкарство во Република Македонија |
17 |
Стратегиска проценка и мнеаџирање на стејкхолдерите на компаниите во Република Македонија |
18 |
Стратегиски пристап на менаџментот во функција на управувањето со промените кај компаниите во Република Македонија |
19 |
Стратегиски пристап во креирањето систем за наградување при менаџирањето со човечките ресурси во акционерските друштва со производна дејност |
20 |
Улогата на меѓународната маркетинг комуникација за брендирање на Р.Македонија |
21 |
Моделирање на меѓузависноста на маркетинг, бренд перформансите и севкупните организациски перформанси |
22 |
Влијанието на алатките на интегрираните маркетинг комуникации врз однесувањето на потрошувачите за различни категории производи во Република Косово |
23 |
Entrepreneuriel orientation influence on the success of SMEs in developing countries:the case of helthcare sector in Macedonia |
24 |
Competitivenes of SMEs: A study of the Construction Industry in kosovo |
25 |
The Investigation of the Barriers to the Growth of Small Business in Kosovo |
26 |
The role of the banking system in the development of SMEs - comparative analysis between Kosovo and Macedonia |
27 |
The role of foreign direct investments on the performance of small and medium enterprises in the Republic of Macedonia |
28 |
Digital Performance of clustered firms |
29 |
The Role of strategic human resource management on SME-s performance: Study case - Kosovo |
30 |
The Role of Non-formal education on employee perfromance in SMEs in Kosovo |
31 |
Ефекти од имплементацијата на маркетингот на услуги при користење на платени картички во Република Македонија |
32 |
Креирање политики за унапредување на иновациската способност на македонскиот бизнис сектор |
33 |
Креирање на органзиациска архитектура и модели за менаџмент на организациските перформанси во институциите за средно образование |
34 |
Примена на системи з аподдршка на одлучувањето во процесот на менаџерското одлучување во македонските компании |
35 |
Странските директни инвестиции во функција на економскиот развој на Р.Косово |
36 |
The role of foreign direct investments in the performance of small and medium enterprises in the Republic of Macedonia |
37 |
Моделирање на влијанието на tweenage потрошувачите врз донесувањето на семајната одлука за купување |
38 |
Имплементација на SPACE Matrix моделот во стратегиската анализа и менаџерското одлучување во организациите во Косово” |
39 |
Странските директни инвестиции во банкарскиот сектор на Република Северна Македонија |
40 |
Примена на напредни концепти и модели за мерење и оценка (менаџмент) на организациските перформанси |
41 | Перспективи на процесот на институционализација на семејните бизниси во Република Северна Македонија |